Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
Szkolenie BHP
|
Szkolenie BHP: 4 |
- | Zaliczenie | O |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia audytoryjne: 30 |
5 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia audytoryjne: 30 |
5 | Egzamin | O |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia audytoryjne: 30 |
5 | Egzamin | O |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia audytoryjne: 15 |
5 | Egzamin | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
3 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Lektorat: 60 |
3 | Zaliczenie na ocenę | G |
Suma | 364 | 30 |
Kierunek informatyka i ekonometria
Studia prowadzone są w języku polskim. Studia rozpoczynają się od semestru zimowego, trwają 6 semestrów (3 lata) i kończą się uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata.
Na kierunku Informatyka i ekonometria stawiamy sobie za cel przygotowanie kadry specjalistów do analizy zjawisk gospodarczych, którzy będą posiadali wiedzę uwzględniającą potrzeby współczesnej gospodarki pogłębioną wykształceniem z zakresu informatyki oraz aplikacji nowoczesnych metod matematycznych. Wiedza, którą posiadać będzie absolwent obejmuje podstawową wiedzę merytoryczną z zakresu ekonomii, zarządzania i finansów; metod i narzędzi matematycznych, statystycznych i ekonometrycznych niezbędnych do analizy zjawisk gospodarczych w mikro i makro skali. Uzyskane wykształcenie pozwoli podejmować racjonalne decyzje w podmiotach i organizacjach gospodarczych oraz dostarczy wiedzę z zakresu informatyki ekonomicznej – w szczególności projektowania, programowania i wdrażania systemów informatycznych oraz administrowania sieciami komputerowymi.
Absolwent powinien być przygotowany do pracy we wszystkich podmiotach gospodarczych i instytucjach, w których wymagane jest stosowanie narzędzi matematycznych, statystycznych, ekonometrycznych i informatycznych. Będzie posiadać podstawową wiedzę niezbędną do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Studia przygotowują do przyszłej pracy zawodowej analityków danych i doradców decydentów na każdym poziomie gospodarowania. Odbiorcami takich analiz powinny być administracja państwowa i regionalna oraz przedsiębiorstwa i instytucje finansowe. Absolwenci znajdą zatrudnienie na stanowiskach projektantów, technologów, konsultantów i użytkowników w zakresie rozwiązań informatycznych wykorzystujących współczesne technologie informacyjno-komunikacyjne administratorów aplikacji e-biznesowych oraz użytkowników biznesowych (i informacyjnych) zasobów Internetu, we wszystkich rodzajach przedsiębiorstw, jednostkach samorządu terytorialnego, agencji rządowych, organizacji i instytucji aktywnych w przestrzeni Internetu - stosujących technologie informatyczne i teleinformatyczne. Absolwenci kierunku mogą być zatrudnieni w administracji państwowej i samorządowej, ośrodkach przetwarzania informacji rolniczej na potrzeby wspólnej polityki rolnej UE, zarządach przedsiębiorstw i organizacji działających w sektorze gospodarki żywnościowej, działach analiz banków, biurach maklerskich, funduszach inwestycyjnych i powierniczych towarzystw ubezpieczeniowych, firmach komputerowych, placówkach naukowo-badawczych.
Absolwent powinien znać język obcy na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiadać umiejętności posługiwania się językiem specjalistycznym z zakresu informatyki, ekonomii, zarządzania, finansów oraz matematyki stosowanej. Absolwent powinien być przygotowany do podjęcia studiów drugiego stopnia.
Do końca pierwszego semestru student zobowiązany jest do realizacji szkolenia BHP, szkolenia bibliotecznego oraz szkolenia z zakresu dyskryminacji i jej przeciwdziałania. Wszystkie szkolenia odbywają się z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość, na platformie: szkolenia.sggw.pl
Link do strony wydziału: https://wzim.sggw.edu.pl/
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Wykład: 30 Ćwiczenia audytoryjne: 30 |
5 | Egzamin | O |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia audytoryjne: 30 |
5 | Egzamin | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Egzamin | O |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia audytoryjne: 15 |
4 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 |
3 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Lektorat: 60 |
3 | Zaliczenie na ocenę | G |
Student realizuje zajęcia z języka obcego wybranego w semestrze 1 | ||||
|
Lektorat: 60 |
3 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Lektorat: 60 |
3 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Lektorat: 60 |
3 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Lektorat: 60 |
3 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Suma godzin kontaktowych: 2 |
1 | Egzamin | O |
Suma | 362 | 30 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Wykład: 30 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
5 | Egzamin | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Egzamin | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 30 |
4 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 15 |
3 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
3 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 |
3 | Zaliczenie na ocenę | G |
Student wybiera jeden przedmiot | ||||
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 |
3 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 |
3 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 60 |
4 | Zaliczenie na ocenę | G |
Student wybiera dwa przedmioty z otwartej listy | ||||
Moduł 2
|
Wykład: 60 |
4 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Zajęcia z wychowania fizycznego: 30 |
- | Zaliczenie | G |
Student wybiera jeden przedmiot | ||||
|
Zajęcia z wychowania fizycznego: 30 |
- | Zaliczenie | F |
Suma | 375 | 30 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Wykład: 30 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
5 | Egzamin | O |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
5 | Egzamin | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 15 |
4 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
3 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 15 |
2 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 30 |
2 | Egzamin | O |
|
Wykład: 90 |
6 | Zaliczenie na ocenę | G |
Student wybiera trzy przedmioty z otwartej listy | ||||
Moduł 3
|
Wykład: 90 |
6 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Zajęcia z wychowania fizycznego: 30 |
- | Zaliczenie | G |
Student wybiera jeden przedmiot | ||||
|
Zajęcia z wychowania fizycznego: 30 |
- | Zaliczenie | F |
|
Praktyki zawodowe: 90 |
3 | Zaliczenie | G |
|
Praktyki zawodowe: 90 |
3 | Zaliczenie | F |
Suma | 465 | 30 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 45 |
5 | Egzamin | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Egzamin | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 15 |
3 | Egzamin | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 15 |
5 | Egzamin/zaliczenie na ocenę | G |
Student wybiera jeden przedmiot | ||||
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 15 |
5 | Egzamin | F |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 15 |
5 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
5 | Zaliczenie na ocenę | G |
Student wybiera jeden przedmiot | ||||
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
5 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
5 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Zaliczenie na ocenę | G |
Student wybiera jeden przedmiot | ||||
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 60 |
4 | Zaliczenie na ocenę | G |
Student wybiera dwa przedmioty z otwartej listy | ||||
Moduł 7
|
Wykład: 60 |
4 | Zaliczenie na ocenę | F |
Suma | 345 | 30 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Egzamin | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
4 | Egzamin | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 30 |
3 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia laboratoryjne: 15 |
3 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 |
2 | Zaliczenie na ocenę | O |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 |
3 | Egzamin | G |
Student wybiera jeden przedmiot | ||||
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 |
3 | Egzamin | F |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia audytoryjne: 15 |
3 | Egzamin | F |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie na ocenę | G |
Student wybiera jeden przedmiot | ||||
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 30 |
3 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 30 |
2 | Zaliczenie na ocenę | G |
Student wybiera jeden przedmiot | ||||
|
Wykład: 30 |
2 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 30 |
2 | Zaliczenie na ocenę | F |
|
Wykład: 90 |
6 | Zaliczenie na ocenę | G |
Student wybiera trzy przedmioty z otwartej listy | ||||
Moduł 9
|
Wykład: 90 |
6 | Zaliczenie na ocenę | F |
Suma | 375 | 30 |