Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Wykład: 4 |
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 8 |
2 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4 Ćwiczenia audytoryjne: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
2 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
2 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 2, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 8, w tym zajęcia zdalne:
|
3 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
2 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
Suma | 80 | 16 |
Kierunek Digital i AI Marketing
Celem Studiów Podyplomowych "Digital i AI Marketing" jest dostarczenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do projektowania i prowadzenia skutecznych działań marketingowych w środowisku cyfrowym – zarówno z perspektywy dużych organizacji, jak i marek osobistych czy mikroprzedsiębiorstw. Do celów szczegółowych Studiów należy przekazanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w zakresie: prawnych i etycznych aspektów marketingu elektronicznego wspieranego przez AI, strategii marketingu elektronicznego, wykorzystania AI w kampaniach reklamowych i ich optymalizacji, hybrydowych lejków sprzedażowych i automatyzacji ścieżki decyzyjnej klienta (e-mail marketing + ManyChat, AI copywriting, email marketing AI), automatyzacji w marketingu elektronicznym, inteligentnego zarządzanie reklamami w Google i SEM, SEO i analizy treści wspieranej przez AI, AI w Social media marketingu i analizie treści różnych platformach społecznościowych, m.in. LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, sztucznej inteligencji w public relations i marketingu kryzysowym, analizie trendów i tworzeniu viralowych treści, storytellingu i generowaniu angażujących treści, a także tworzenia grafik za pomocą AI i automatyzacji projektowania (Canva), video marketingu i narzędzi AI do edycji treści, prompt engineeringu dla Marketera oraz Asystenta AI w marketingu elektronicznym.
Ukończenie studiów podyplomowych Digital i AI Marketing przygotowuje do pracy na stanowisku m.in. Specjalisty ds. Digital Marketingu, Menadżera ds. Marketingu Cyfrowego, Konsultanta ds. Sztucznej Inteligencji w Marketingu, Kierownika Kampanii Reklamowych Online, Specjalisty ds. Automatyzacji Marketingu, Brand Managera z wykorzystaniem narzędzi AI, Eksperta ds. Personalizacji Komunikacji Marketingowej, Menedżera ds. Innowacji Marketingowych, Consultant AI Marketing Solutions.
„Digital i AI Marketing” to 2-semestralne studia podyplomowe adresowane do:
- osób, które chcą poszerzyć swoje kompetencje o nowoczesne narzędzia cyfrowe i rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, w tym automatyzację procesów, analitykę danych i tworzenie treści wspomagane przez AI;
- specjalistów zainteresowanych zwiększeniem efektywności działań marketingowych poprzez wdrażanie strategii digital marketingu i wykorzystanie technologii AI w zarządzaniu relacjami z klientami;
- osób zainteresowanych zdobyciem nowej wiedzy, kompetencji i umiejętności w zakresie strategii komunikacji, analizy danych oraz kreatywnego wykorzystania narzędzi AI w marketingu;
- osób zainteresowanych rozwijaniem interdyscyplinarnych kompetencji łączących analizę danych, tworzenie treści oraz projektowanie strategii komunikacyjnych z użyciem nowoczesnych narzędzi cyfrowych;
- osób zainteresowanych praktycznym wykorzystaniem narzędzi AI, m.in. ChatGPT, Midjourney, systemów automatyzacji CRM, chatbotów czy platform analitycznych;
- kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla zainteresowanych poszerzeniem wiedzy i umiejętności;
- osób zainteresowanych przekwalifikowaniem się i rozpoczęciem pracy w sektorze digital marketingu;
- osób zarządzających przedsiębiorstwami oraz właścicieli firm, którzy chcą efektywniej planować i nadzorować działania promocyjne w środowisku cyfrowym;
- osób pracujących w agencjach reklamowych i domach mediowych;
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw;
- pracowników administracji publicznej;
- wszystkich zainteresowanych samodoskonaleniem i podnoszeniem własnych kwalifikacji.
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 2, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
2 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 2, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 2, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 2, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
1 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
|
Wykład: 4, w tym zajęcia zdalne:
|
2 | Zaliczenie na ocenę | Przedmioty obowiązkowe |
Suma | 80 | 14 |